Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ  ΣΕΙΣΜΟΣ! Η  ΑΧΕΠΑ  ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ


τ. Πρόεδροι ΑΧΕΠΑ: «χουμε μέλη πο εναι μασόνοι»,
«
ΑΧΕΠΑ χει πάρει πράγματα μέσα π τν τεκτονισμό… εελπιστομε κα μες στν Αστραλία… ν στεγάζονται λα τ τμήματα στς νορίες».

Του  κ.  Ἀντωνίου  Χαραλάμπη


Ν συγχαρμεν τν κκλησίαν τς λλάδος πο νέμεινεν ες τς παλαιοτέρας ποφάσεις τς εραρχίας τι ο Ρόταρυ κα Λάιονς εναι σύμβατοι μ τν ρθόδοξον πίστιν. πόφασις ατ εναι διπλς στορική, διότι δηγε ατομάτως κα ες τν διακήρυξιν τι ΑΧΕΠΑ εναι σύμβατος μ τν ρθόδοξον κκλησίαν, καθς τ ατια ποκηρύξεως τν Ρόταρυ περκαλύπτουν τν περίπτωσιν τς ΑΧΕΠΑ NSW (Νέας Νοτίου Οαλίας).

Χαρακτηριστικ τς ργανώσεως

ργάνωσις χρησιμοποιε πισήμως ες τ λληνικ τν λέξιν «μύηση» (χι γγραφ) δι τν εσδοχν νέων μελν, ποία μάλιστα γίνεται δι τελετς μεθ’  ρκου. Τ μέλη ποκαλονται μεταξύ των κα ναγράφονται πισήμως ες τς δέλτους ς «δελφός, δελφ» κ.λπ. Τ διαφορετικ «τμήματα», τ ποα περιλαμβάνει, νομάζουν ο διοι «Στος» κα εναι τ ξς: Προμηθέας Νο. 6, λέξανδρος Νο. 25, νατολή Νο. 7, ντιγόνη Νο. 27/8, πόλλων Νο. 16, ρετ Νο. 3, Χίρων Νο. 22, Διογένης Νο. 8, ρακλς Νο. 12, πποκράτης Νο. 21, δυσσέας λύτης Νο. 26 κα Πλάτων Νο. 4. Τ νόματα δίδονται ποκλειστικς π «ρχαιοελληνικ θε θεά, λληνα φιλόσοφο, διακεκριμένη προσωπικότητα στορικ τοποθεσία».
ς γράφουν ο διοι «παξ κα γίνεις μέλος τς ΑΧΕΠΑ, γίνεσαι μέλος γι μία ζω νς παγκοσμίου δικτύου, πο εναι μεγαλύτερος λληνικς σύνδεσμος στν κόσμο… νς συνδεόμενου στεν φιλανθρωπικο κα προοδευτικο ργανισμο…». ποστολ τς ΑΧΕΠΑ εναι «ν φέρει σ πίγνωση τς ρχς το λληνισμο στν κοινωνία».
Μεταξ τν προϋποθέσεων, δι ν γίνη κανες μέλος εναι «ν πιστεύει στν παρξη το Θεο κα στ Θεότητα το ησο Χριστο, ν πιστεύει κα ποστηρίζει τ διατήρηση κα διάδοση τν σκοπν, τν ξιν κα τν δανικν το τάγματος, ν εναι πρόθυμος ν προσυπογράψει τ καταστατικό του κα ν πακούσει στς ρχς το τάγματος». Τ μβλημά της εναι νας σομερς Σταυρός, πισθεν το ποίου τέμνονται δύο γυμν ξίφοι, περάνω πετ νας ετός, ποκάτω ερίσκεται νατέλλων λιος κα κατέρωθεν κλάδος λαίας κα νθος σίτου, τεμνόμενοι ες τ στελέχη των.
Πς δρύεται μία στοά;
ς παραθέσωμεν να δικόν τους παράδειγμα:
«Τ 1956 γινε κκληση πρς λα τ μέλη τς Στος Προμηθέας, γι ν γίνουν, σοι πιθυμοσαν, μέλη μις νέας στος, ποία σχηματιζόταν κείνη τν ποχή. Σ’ κείνους πο νταποκρίθηκαν σ’ ατ τν κκληση στάλη πρόσκληση ν συμμετάσχουν σ μία συνεδρίαση πο γινε στ σπίτι το δελφο… Στ συνεδρίαση ατ συμμετεχαν κα μέλη τς Πολιτειακς Στος, στε ν δοθε πισημότητα σ ποιες τελικς ποφάσεις θ παίρνοντο γι τν δημιουργία τς νέας στος. Κατ τ διάρκεια ατς τς συνεδρίασης ξελέγησαν ο ξιωματοχοι κα δόθηκε στ στο τ νομα «νατολή»… στάλησαν προσκλήσεις (γι δεξίωση) στν Μακαριώτατο ρχιεπίσκοπο Θεοφύλακτο κα στν Γ. Πρόξενο τς λλάδος κ. Παπαδάκη. στάλη πίσης πρόσκληση κα στν ξοχώτατο ρχιεπίσκοπο Μελίτων, πίσκοπο άκωβο, ποος ταν μέλος τς χέπα τν ΗΠΑ κα βρισκόταν στ Σύδνεϋ γι μία σύντομη πίσκεψη…
τήσια συνδρομ παρ’ τι εναι $100 τ χρόνο δν πειράζει τ μέλη, γιατί δια στο μ τ χρήματα ατ κάνει τ καλύτερο γι τ μέλη κα τς οκογένειές τους…»

τελετ μυήσεως

Κάποιο ντεταλμένον μέλος συνοδεύει τος πρς μύησιν μ τάξιν κα εσάγει ατος ες τ κέντρον τς αθούσης, παρουσιάζων ατος νώπιον λων. ν πρόκειται δι’ ν τομον τότε λαμβάνει ατν π τ βραχίονα (μπράτσο). νώπιόν των πάρχει ετρεπισμένη τράπεζα, ες τν ποίαν χουν ναποτεθ βιβλίον, μπροσθεν ατο δύο ξιφίδια (ετε χιαστ ετε παραλλήλως μ ντίθετον φορν τ να πρς τ λλον), μπροσθεν ατν πιτραπέζιος σταυρς το Κυρίου μαζ μ μοίωμα ρχαιοελληνικο ναο κα κατέρωθεν δύο κηροστται μ ναμμένα κηρία.
τελετάρχης πλησιάζει φέρων τ διάσημά του: πέριξ το λαιμο κα ως τς κοιλιακς χώρας πλατεαν γαλανν ώδην (μβ) κορδέλλαν ες σχμα «V», π τ τέλος τς ποίας κρέμεται τ μεταλλικν μβλημά των, πιμάνικα μ τ διον χρμα κα σχέδιον τς κορδέλλας, π τν ποίων ερίσκεται κεντημένον πίσης τ μβλημα, καθς κα δικαστικν σφυρ ες χερας. Ο πρς μύησιν πιθέτουν τν ριστερν χεραν π το βιβλίου κα τν δεξιν ες νάτασιν κα ρκίζονται. Τν ατν ραν τ πόλοιπα παρόντα μέλη θέτουν τν δεξιάν τους χεραν ες τν καρδίαν. πειτα συγχαίρουν τ νέα μέλη κα τος δίδουν τ διακριτικν καθς κα λαιμοδέτην (γραβάτα) πο φέρει πίσης τ μβλημα.

συνεδρίασις

Ες τν μία πλευρν τς αθούσης πάρχει προεδρικ δρα π ξυλίνου περυψωμένου βάθρου, που ερίσκονται τ καθίσματα τν τριν μελν το προεδρείου. Ες τς πολοίπους τρες πλευρς τς αθούσης πάρχουν καθίσματα δι τ μέλη, κατ’ ατν τν τρόπον τοποθετημένα, στε μο μετ το προεδρείου σχηματίζουν τετράγωνον. Ες τν δραν πάρχουν τρία ξύλινα καθίσματα, τ ποα χουν (ποσπωμένην) τριγωνικν πόληξιν ες τ ρεσίνωτον (πλάτη). Τ μεσαον κάθισμα εναι κατά τι μεγαλύτερον κα φέρει πιστηρίγματα δι τς χερας. μπροσθεν το μεσαίου καθίσματος πάρχει βμα (pontium), π το ποίου κτς π τ χαρτι τς συνεδριάσεως νίοτε τίθεται δικαστικν σφυρ καθς κα ρχαιοελληνικα προτομαί. μπροσθέν το βήματος τίθενται τ «κάδρα» τν «Στον». π το βάθρου, ες μφοτέρας τς μπροσθίους γωνίας, ερίσκεται π ες κοντς ρχαιοελληνικς κίων κα κρεμάμενον τ λάβαρον τς ΑΧΕΠΑ τς συγκεκριμένης «Στος» πο συνεδριάζει.


Πηγή : Ορθόδοξος Τύπος, 3 Ιουλίου 2020

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πρόσωπο του Αγίου Πνεύματος

      Του μακαριστού π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου   Με την ανάληψή Του ο Χριστός ανέβασε την ανθρώ­πινη φύση μέχρι το θρόνο της δόξης του...