Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

Σατανισμὸς τῆς «Νέας Ἐποχῆς»


                                 Αποτέλεσμα εικόνας για satanism          


το  πρωτοπρεσβυτέρου π. Κυριακο  Τσουρο,   Γραμματως τς Συνοδικς  πιτροπς  π  τν  αρσεων


1. θεωρητικ βση το σατανισμο.

πως εναι γνωστ, κρια «δγματα» τς «Νας ποχς το δροχου» εναι «πστη» σ πρσωπο «θε» κα κατργηση τς διακρσεως μεταξ καλο κα κακο. νθρωπος τς «Νας ποχς» εναι «θες» κατ' οσαν, λλοις «κρο» το «θεο». Κατ συνπειαν, ναζτηση το Θεο ξω π τν νθρωπο δν νοεται.

ατοθεοποιημνος κα ατονομημνος ατς νθρωπος τς «Νας ποχς» εναι κενος, ποος χαρσσει κα τν «θικ νμο». Κατ τν «νμο» ατ νθρωπος μπορε ν ζ πως θλει, ν κνει ,τι θλει. Τ καλ κα τ κακ εναι ο δυ ψεις το διου νομσματος, χωρς καμα οσιαστικ διαφορ.
Πνω σ' ατς τς «ρχς», ο ποες χαρακτηρζουν κθε παραθρησκευτικ μδα τς «Νας ποχς», κινεται θεοσοφα τς λενα Μπλαβτσκυ κα τν διαδχων της στν ποκρυφισμ. Ο διες ατς «ρχς» στν κραα μορφ τους κδηλνονται κα μσα π τ διφορα εδη το σγχρονου σατανισμο. Πργματι, κα νεοσατανισμς μχεται τν πστη στν να κα ληθιν Θε, καταργε τν δικριση καλο κα κακο κα κηρσσει τν λατρεα στν διο τν νθρωπο. Μι λατρεα μως σμφωνη μ τ ρχαο «εαγγλιο το φεως», πο προτρπει τν ατονομημνο λτρη της ν ατολατρευτε μσα σ να γκληματικ δγμα, καταγραμμνο στ «εαγγλιο το σατανισμο» τ «βιβλο το Νμου» το Aleister Crowley: « νθρωπος χει τ δικαωμα ν ζε σμφωνα μ τ δικ του νμο, ν παζει πως θλει, ν ξεκουρζεται πως θλει, ν πεθανει ποτε θλει κα πως θλει.... Ν σκπτεται , τι θλει, ν λει ,τι θλει..... ν γαπ πως θλει: Κα κπληρστε τν πιθυμα σας σ γπη πως θλετε, ποτε θλετε, που θλετε κα μ ποιον θλετε!.... νθρωπος χει τ δικαωμα ν θανατνει λους κενους πο προσπαθον ν το φαιρσουν ατ τ δικαωμα. Ο σκλβοι πρπει ν πηρετον».


2.
στορικ στοιχεα.

σγχρονος σατανισμς, νεοσατανισμς χει τς ρζες του στν μεσαωνα. «Μεσσας» το νεοσατανισμο εναι γγλος μγος Aleister Crowley (1875-1947) πο ταν βασικ στλεχος το «Τγματος το Ναο τς νατολς» (ΟΤΟ). Ατς συνταξε τ «Βιβλο το Νμου» σμφωνα μ τ ποο «θες εναι νθρωπος» κα τ οσιαστικ σ' ατ τ «θε» εναι τ θλημ του (βλ.περισστερα στ βιβλο το π. ντωνου λεβιζοπολου, Νεοσαστανισμς, σελ.205). π τν ργνωση το Crowley προλθαν πολλς λλες θυγατρικς σατανιστικς μδες.

Μ
βση τν ργνωση το Crowley κα μ νμειξη λλων σατανιστικν «παραδσεων» «τσεων» δρθηκε κκλησα το Σαταν π τν Anton Szandon Lavey, στς 30 πριλου 1966, στν Καλιφρνια. Γι' ατ μερομηνα ατ ποτελε τν βασικ σατανιστικ ορτ. Τ 1968 Lavey ξδωκε τν «Ββλο το Σαταν» κα τ 1972 τ «Τυπικ το Σαταν». Κατοι ργνωση ατ νκει στν λεγμενο ρθολογιστικ σατανισμ, πο πιστεει τι Σατανς δν ποτελε νττητα, λλ ντιπροσωπεει τς φυσικς δυνμεις το σκτους, ν τοτοις εναι πι καλ ργανωμνη σατανιστικ μδα.

πως κα λλες σατανιστικς ργανσεις τσι κι ατ χει ς σμβολο τν ντεστραμμνη ποκρυφιστικ πεντλφα, ποα ποκαλεται νοτε κα «Μπαθομτ», πως κα τ λλο σμβολο τν σατανιστν μ τν μορφ τργου, πο συμβολζει τν Σαταν.

Στ
ν δεκαετα 1960 - 1970 προλθε π διφορες μδες λεγμενος ωσφορισμς. Ατς τιμ κα λατρεει τν Σαταν, τν ποο νομζει «δικημνο θε». μως δν δχεται τι Σατανς κπροσωπε τ κακ, λλ τι παζει να θετικ ρλο. Δηλαδ ναμασ τ «δγμα» τς «Νας ποχς» πο θτει στ διο ππεδο τ καλ κα τ κακ κα τος δδει δια ξα. σατανιστικ ατ μδα στηρζεται κυρως στν ντληψη τς λενας Μπλαβτσκυ.


3. Τ
«γκληματικ δγμα».

χει γνει φανερ πλον τι νεοσατανισμς δν εναι πλς να «λλο πιστεω» στω και διεστραμνο. Εναι να «γκληματικ δγμα», τ ποο ποτελε πειλ, χι μνον γι τ δια τ θματ του, λλ κα γι τ κοινωνικ σνολον. Βεβαως, δν πρχει μφιβολα τι τ μεγαλτερο κακ εναι πλεια ψυχν κα παγδευσ τους στ δκτυα το «νθρωποκτνου» διαβλου, ποος «ς λων ρυμενος, περιρχεται, ζητν τνα καταπη» (Α´Πτρ. 5-8).

Π
ραν ατο μως, ο ρνητικς πιδρσεις το γκληματικο ατο δγματος πνω στν προσωπικτητα τν νεαρν κυρως τμων εναι καταλυτικ. «χειρισμς το νο» πο φαρμζεται κι δ, πως σ λες τς παραθρησκευτικς μδες (σκτες) δηγε σ τρομακτικς ψυχικς καταστσεις, σ λοκληρωτικ λλοωση τς σκψεως, τς συμπεριφορς, το λου ψυχισμο τν θυμτων, στν ποκοπ τους π τν κοινωνικ περγυρο κα τ παρελθν. ν-τικοινωνικ συμπεριφορ κα χθρικ στση ναντι τς οκογνειας κα τς κοινωνας κδηλνονται μσα π πρξεις βας, ργιαστικς τελετς, πση αματος, μχρι κα θυσες ζων κα νθρωποθυσες.

Διαβ
ζομε στν «σατανιστικ ββλο» (σελ. 89-90): «ταν να τομο μ τν ξιμεπτη συμπεριφορ του πρακτικ ποζητ ν καταστραφε, εναι πραγματικ ποχρωσ σου ν τος ποβλεις στν πιθυμα τους... χεις κθε δικαωμα ν τος καταστρψεις (συμβολικ) κα ἐάν κατρα σου θε στν πραγματικ τους κμηδνιση, χαροποισου γιατ χεις συντελεστικ ξεφορτσει τν κσμο π να κτνος. Ἐάν πιτυχα ετυχα σου νοχλε κποιον σ δν το χρωστς τποτε. χει δημιουργηθε γι ν ποδοπατηθε. Ἐάν ο νθρωποι πρεπε ν χουν τς συνπειες τν πρξεν τους, θ τ σκεφτταν δυ φορς».

Δ
ν ντιλγει κανες τι πρχουν κα περιπτσεις πο εναι ποτλεσμα διαταραγμνης προσωπικτητας πιπλαιης νεανικς συμπεριφορς γι κανοποηση τς περιργειας γι τν πκτηση, δθεν, μσ το σαταν (sic), δυνμεως, πλοτου δονς. μως πρχουν κα κενες ο περιπτσεις γι τς ποες δν χωρει καμι μφισβτηση γι τν παρουσα το «νθρωποκτνου».

Κα
τ ρτημα πο προκπτει εναι: ραγε ο λεγμενοι σατανιστς τς Γερμανας ταν ψυχικ σθενες - πως ο συνγορο τους θλησαν ν ποστηρξουν - κα γι' ατ προσχρησαν σ διεστραμνες μδες, μπως διος σατανισμς διστρεψε τν ψυχ τους κα τος κατντησε γκληματικ στοιχεα;

Κα
τοτο διτι εναι διεθνς διαπιστωμνο τι πρχουν σκτες, πως εναι κα σατανισμς, μ «γκληματικ δγματα», τ ποα δηγον σ γκληματικ συμπεριφορ κα γκληματικς πρξεις. Γι' ατ κα διεθνες ργανισμο, πως εναι τ Ερωπαϊκ Κοινοβολιο, ζητον τν λψη μτρων ναντον τν μδων ατν. Τ Ψφισμα το Ερωπαϊκο Κοινοβουλου τς 29.2.96 κνει λγο γι «γκληματικ δραστηριτητα ρισμνων σεκτν» κα ζητε π τς χρες-Μλη τς Ερωπαϊκς νσεως ν λβουν αστηρ μτρα γι τν ντιμετπισ τους.


4.
ποκριτικ νησυχα.

Κ
θε φορ πο κδηλνεται κποιο περιστατικ σατανιστικς δραστηριτητας γνεται ντικεμενο ντονου σχολιασμο κα προβολς μσα π τ μσα νημερσεως. Καλονται φορες κα εδικο ν μιλσουν γι τν τρπο ντιμετωπσεως το «χθρο» τς κοινωνας κα εδικτερα τν νων. φο μως λα σχολιαστον, συχν π ναρμδιους, κα τ γεγονς «πουλσει» ρκετ, λα πλι ξεχνιονται κα ο μνοι κερδισμνοι εναι ο διοι ο σατανιστς πο κατρθωσαν γι λλη μι φορ ν κνουν γνωστ τν παρξ τους, σκορπντας μλιστα τν φβο σ πολλος γι τς δθεν «περφυσικς» διασυνδσεις τους μ τν «ρχοντα το σκτους». ραγε ο συζητσεις κα νοτε δημιουργα πανικο στος μβρντητους πολτες πο παρακολουθον τ γεγοντα, λνει τ πρβλημα;

ταν στν συνχεια, μσα π τς διες θνες, μσα π τ δια περιοδικ, κα λλα ντυπα πο κραυγζουν γι τν ντιμετπιση δθεν το προβλματος προβλλονται, μ να σωρ τρπους, ο θσεις το ποκρυφισμο, το νεοσατανισμο, τς στρολογας, τν μγων κα τν λοιπν «μπρων κλπικης λπδας», δν εναι τουλχιστον ποκριτικ νησυχα πο ρκετο κδηλνουν; ταν τ παιδι κα ο νοι ξοικεινονται μ τν ποκρυφισμ κα τν νεοσατανισμ μσα π τ χαρτοπαιγνδια,τ video games, τ παιδικ βιβλα, τν σκληρ ρκ μουσικ μ τος σατανικος στχους, τς ταινες θρλερ κ.λ.π., δν εναι πιθανν ν θελσουν κποτε ν «δοκιμσουν» στν πρξη, μσα σ μδες περεργων φαινομνων, τ πσο στκονται ατ πο διβασαν εδαν; Μ κε εναι πολ πιθανν ν παραμονεει να «γκληματικ δγμα», μι θανσιμη σκτα, μι σατανικ παγδα γι τν θα κα παλ νεανικ ψυχ.

ς μν ποκρινμαστε λοιπν. ς μ στρουθοκαμηλζομε. ς μ προσπαθομε ν ξεφορτωθομε τς εθνες πο εμες πρτοι χομε πναντι στ παιδι μας. ραγε, φτανε μνον ο σατανιστς κα κενοι πο διαφορον γι τν σωστ διαπαιδαγγηση τν παιδιν μας; Θ παραμνουν νεξλεγκτοι κενοι πο δν διστζουν ν μπορεονται τν σατανισμ γι ν αξσουν τ παρνομα κρδη τους; Μπως κα να σατανικ δγμα δν εναι ξ' σου θανατηφρο ναρκωτικ, «ψυχοναρκωτικ», πως κα ο ξαρτησιογνες οσες;


5.
ντιμετπιση

Πο
μως πρπει ν ναζητηθ τρπος ντιμετωπσεως ατς τς πειλς;

κογεται συχν τ ρτημα: « κκλησα τ κνει;» ν κενοι πο μεταφρουν τν πληροφρηση στ Κοιν θελαν πργματι ν το κνουν γνωστ τ τ κνει κκλησα στν πνευματικ κα κοινωνικ τομα καθημεριν, ττε σφαλς κα δν θ τθετο ατ τ ρτημα.

Κα
τοτο διτι κκλησα διαθτει κα προσφρει λα τ πνευματικ πλα γι ν θωρακσει τν πιστ π τν πειλ το σαταν. ρθδοξη κκλησα μας εναι « διος Χριστς παρατεινμενος ες τος αἰῶνας». Γι'ατ εναι σφαλς κιβωτς τς σωτηρας γι κθε νθρωπο. πιστς νκει στν Κριο ησο, θωρακζεται μ τν Χρη τν Μυστηρων κα πνω του δν μπορε ν χει καμι δναμη κα ξουσα σατανς.

κτς τοτου, κκλησα χει ργανωμνους φορες ποιμαντικς ντιμετωπσεως προβλημτων πο δημιουργονται σ τομα κα οκογνειες π τν γκληματικ δραστηριτητα τν πικνδυνων παραθρησκευτικν μδων. Τ κντρικ ργανο τς κκλησας σ'ατν τν τομα, Συνοδικ πιτροπ π τν αρσεων, ντιμετωπζει καθημερινς πληθρα περιπτσεων, συμπαρσταται σ θματα κα οκογνειες θυμτων, ργαννει Πανορθδοξες συνδιασκψεις, ερατικς συνξεις, μιλες, κπομπς, νημερνει μσ γκυκλων, ντπων κα νακοινσεων τν Λα το Θεο.

μως δν ξαντλεται δ τρπος ντιμετωπσεως τς πειλς. Κα τοτο διτι, πως πογραμμσαμε πανειλημμνα πι πνω, πρκειται γι γκληματικ δραστηριτητα. Κι ταν πρχει γκλημα, ταν διαπρττονται φνοι (νθρωποθυσες) κα ατοκτονες κα χνονται ζως, ταν νεαρ τομα καταντον ρκη κα δηγονται στ ψυχιατρεα πειλονται ννομα γαθ, εθνη νκει πλον στ ρμδια ργανα τς Πολιτεας. Ατ λλωστε ζητ τ Ερωπαϊκ Κοινοβολιο μ τ Ψηφσματ του, ατ κνουν πολλς χρες τς Ερωπαϊκς νσεως, μ εδικς Κρατικς πιτροπς, πλν τς λλδος.

κκλησα χει καθκον κα ποχρωση ν νημερνει, ν συμπαρσταται κα ν συνεργζεται νδεχομνως μ τν Πολιτεα. Κα τ κνει χωρς φανατισμ κα μισαλλοδοξα. Τ γκλημα μως ντιμετωπζεται μ τν νμο.πρχουν νμοι το Κρτους γι ν ντιμετωπζουν, ν δικουν κα ν τιμωρον τ γκλημα. Κι ν δν πρχουν ττοιοι νμοι γι τν συγκεκριμνη περπτωση, ττε πρπει πειγντως ν νομοθετηθον. Ατ μως εναι ρμοδιτητα τς Πολιτεας κα χι τς κκλησας. Δν διστζομε ν πομε τι χομε καθυστερσει πικνδυνα.


6.
νκη κατ το σαταν.

«
Χριστιανικ ντληψη περ Θεο, περ νθρπου, περ κσμου κα περ σωτηρας, οσιαστικ σνδεση νμεσα στν χριστιανικ πστη κα στν καθημεριν μας ζω θ προσφρει στος νους τν παρατητη ατοσυνειδησα το χριστιανο, θ τν καλψει πνευματικ κα θ ποτρψει τν σωτερικ του ναζτηση στν ποα ξωθεται π τ ποικλα παρξιακ κεν» (π.ντωνου λεβιζοπολου, Νεοσατανισμς, σελ. 288).

σατανς εναι νας «πεπτωκς γγελος», νας νικημνος χθρς. ησος Χριστς, Δυνατς κα ληθινς Θες, νκησε τν σαταν κα εναι Κριος τς στορας, Κριος το ορανο κα τς γς. κενος πο χει ξουσα «π πνευμτων καθρτων». Διαβεβαωσε γι' ατ διος τος μαθητς Του: «θερουν τν σατανν ς στραπν κ το ορανο πεσντα» (Λουκ. 10,18). σατανς, χωρς τν παραχρηση το Κυρου ησο, δν χει ξουσα οτε πνω σ «γλη χορων πολλν βοσκομνην» (Ματθ. 8, 30). Χριστς εναι γι μς, δναμη, λπδα, σωτηρα.

πιστς Χριστιανς δν φοβται λοιπν τν σαταν. Τ πολ - πολ ατς αἰώνιος χθρς το νθρπου ν γνει μι «καλ» εκαιρα γι πολλος, νικντας τος πειρασμος κα τς παγδες του, ν μπον εκολτερα στν Παρδεισο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πρόσωπο του Αγίου Πνεύματος

      Του μακαριστού π. Αντωνίου Αλεβιζόπουλου   Με την ανάληψή Του ο Χριστός ανέβασε την ανθρώ­πινη φύση μέχρι το θρόνο της δόξης του...